well well, back to school.

Ligger här och njuter av min sista halvtimme på mitt sista jullov. Imorron börjar jag min sista termin på JohnBauer. DET ÄR SJUKT. Tiden har gått så fort att jag inte ens hänger med, känns som jag nyss började i sexan på sture. shit! Men min sista termin ska jag njuta så mycket som jag bara kan, ha sjukt kul på alla fester som kommer, och så klart studentkryssningen! Bal blir det inget för mig, inte det tjej liksom. Men ska nog gå och titta, alla är så fina. hehe.



Anyway, min fot var ju dålig och knät med... så jag bad till GUD att de skulle hålla under matchen idag. Vilket dom gjorde, tack tack tack. Men nu ligger jag här i soffan med olidlig smärta i mitt knä... men det är bara att bita ihop! Matchen då hur gick det, jo det var den bästa match vi någonsin spelat denna säsong och idag var vi två man kort, två man vi skulle ha behövt, det var en grym match och olidligt jämn. 30 sek kvar vi ligger under med ett mål, jag får ta sista skottet och bolljäveln sitter i stolpe ut. FÖRBANNAT! Hade varit så skönt att sätta dit Lindesberg! MenMen jag får vara nöjd, prickade in 7 mål!

Nehe lite sex and the city på det här sen go too sleep.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0