VINST

Gårdagen spenderades i en buss ner till linköping för att krossa OPAL. Krossa gjorde vi inte, men vi vann, och det känns så jävla skönt, nu är vi på gång! Jag hoppas bara att kämparglöden som vi alla har hänger i sig resten av säsongen!
Så idag har jag rätt ont, mest i mitt knä, och lite i foten, hm tänkte vara duktigt att gymma efter skolan, men det skulle ju vara ganska skönt med en vilodag. Kanske komma ikapp lite plugg? Vi får se hur kvällen slutar.

Annars då, jo jag sitter här i skolan och väntar på att jag ska börja. Börjara om 20 min, har suttit här i 40 min redan, jävla tåg, hatar pendla. FY! Men bara några få månader kvar, så ska försöka stå ut. hehe.

Nehe har inge mer att säga, förutom HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0