Flitig tjej

Idag har jag varit riktigt duktig, sov länge, käka, gymma, handlade lite, lagade mat, städade rummet och nu ska jag plugga lite, så jag har gjort klart lite grejer och slippa stressa när skolan drar igång igen.... (nästa vecka).
Imorron är det träning på morgonen, vi får väll se hur det går, då jag stukade min fot igen i tisdags på exakts samma ställe som innan, men nu är det bra. Min fot är skum. Så har iallafall köpt ett fotskydd så jag hoppas det ger lite stabilitet, vill verkligen spela på söndag!
Hatar att vara skadad, knät förra året (och det är fortfarande inte bra)! Och nu foten, USCH! Det är inte rättvist säger jag bara...

Så ja så ligger det till för tillfället, håll tummarna för mig att jag kan då spela lite imorron på träningen och att jag verkligen får/kan spela på söndag! Men som sagt ska jag plugga, hoppas jag kan sätta igång bara, helt slut efter städningen.

Ojoj vad det babblas måste runda av, HEJSVEJS!



Söt bild på saknad katt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0