2012

Då har det varit jul och nyår!
Min jul blev riktigt bra, dagen började med julfirande hos mamma, och slutade med julfirande med pappa på kvällen, juldagen blevdet med mormor o morfar och kusinerna :) och avslutades med fäääst!
Nyår spenderades i enköping hos fia och gustav! GRYM mat och trevligt folk, sköt sjukt mycket raketer, det var mys! Nu är det iallafall 2012, ny tag som alla säger, jag kan säga att jag ska verkligen göra så gott jag kan för att detta å ska bli bra, jag ska bli bättre på att ta tag i mig själv! och förresten detta år är mitt år, jag menar hallå jag tar student i ÅR! SJUKT!
Om en vecka gåt vi tillbaka till verkligheten, men innan det är dags så ska det fixas lite, jag hoppas att jag kan träna och spela match,(med tanke på min fot).... ajaj, och SOVA!
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0