Söndag


Den efterlängtade söndags ångest är här.... Skolarbeten upp över axlarna som måste göras klart idag,  skola imorron. MEN på tisdag går jag ut på praktik, ska vara på min favvo skola, min gamla lågstadieskola, nybyholm. Det ska bli kul och jag ska passa på och göra mitt projektarbete där, tror att det kan bli riktigt bra! MEN klart att det finns lite ångest då jag inte kommer vara i skolan på 10 veckor, känns lite för länge....

Anyway, helgen har varit rätt lugn, handbollsmatch med små tjejerna igår, vilken utveckling dom har gjort! Kvällen spenderades hos Sara med en hejdå-fest! TREVLIGT!
Ska väll ta mig i kragen och börja med uppgifterna..... Fast en pizza bit skulle ju inte sitta fel.... OKEJ börjar efter pizza biten!

Tjingeling! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0