4 dagar kvar

Kan inte riktigt fatta att det är fyra dagar kvar till julafton. Det här året har gått så himla fort!
Anyway, det här med att blogga är inte riktigt min grej, men skönt att ha nånstans där man kan få skriva av sig lite då och då.
Igår firade jag min far som blev 43 år, gubbe som han är! hihi, annars då, jo i helgen var det match med små tjejerna, nu är det lite jul uppehåll med handboll, ganska skönt, men det blir att pumpa på gymmet istället! (så fort jag blir frisk!)
Ikväll hade vi lite julfika och så med små tjejerna, (eller ja dom är inte så små längre....) sedan var jag riktigt duktig och grejade med dom sista julklapparna! Kanske inhandlar min sista imorron när jag får LÖÖÖÖN!
Yes, imorron är det julavslutning, fett med nice.
Nehe, rundar väll av här, vart en konstigt inlägg, men bryr mig inte så mycket om det!! hihi
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0